FAQ
Zijn alle producten op jullie webshop ook altijd in voorraad?
Hoewel we een zeer uitgebreide voorraad hebben, kunnen we vanwege de omvang van ons
assortiment niet alle producten op voorraad hebben. We hebben een selectie gemaakt van
de meest gevraagde artikelen. Ook bij producten die ‘op voorraad’ staan in onze webshop
kan het zijn dat deze tijdelijk niet aanwezig zijn in onze winkel.
Producten die niet op voorraad zijn, zijn doorgaans wel beschikbaar bij de fabrikant. Als u
een product besteld en dit is niet voorradig in onze winkel, sturen wij altijd een mail of
contacteren u via telefoon met de verwachte levertermijn. We kunnen ook altijd andere
artikelen voorstellen die we wel op voorraad hebben die bij het bestelde product aansluiten.
Hoe kan ik ruilen/retourneren?
Ingaande op de dag van ontvangst van het pakket heeft u 14 dagen de tijd om het product
terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking
geretourneerd worden.
Neem hiervoor contact op met webshop@speedwear.be en vermeld zeker uw ordernummer.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Meestal sturen wij dezelfde dag of de dag nadien uw pakket nog op als alle artikelen op
voorraad zijn in onze winkel. Bestellingen die geplaatst worden van vrijdagmiddag tot en met
maandag zullen op dinsdag worden verwerkt en dezelfde dag worden verzonden indien de
artikelen op voorraad zijn. Voor spoedleveringen kan u het beste telefonisch contact
opnemen tijdens onze openingsuren.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Heeft u na het plaatsen van uw bestelling zich toch bedacht? Neem dan zo snel mogelijk
contact met ons op via telefoon of via webshop@speedwear.be. Als uw pakket nog niet
verzonden is, zijn wij in de mogelijkheid om uw gewenste aanpassingen door te voeren.